A lovely Monday!!

Allo allo
 
Idag är det Måndag och det märktes imorse eftersom jag stängde av alarmet tre gånger vilket slutade i att jag nästan försov mig till jobbet! Förstår inte hur jag lyckas som men jag kom i tid i alla fall och det är väl det som räknas.. ;) 
 
Jobbet har gått väldigt bra trots att det är en ny vecka och nya veckor brukar alltid börja med lite strul haha.. dock inget idag så vi får se vad morgondagen har att erbjuda.. 
 
Efter en lång arbetsdag så är alltid så skönt att få komma hem till familjen och mysa lite.. kanske inte så mysigt att få sig ett gnag i näsan eller tån haha det är tur att hon växer upp så småningom den lilla valpen.. 
 
Det har snöat en hel del under eftermiddagen/kvällen idag med.. tyck det kan bli lite mer vår ute nu.. känner mig färdig med vintern för denna gång.
 
En rolig sak som hände idag var att en tjej från en annan blogg har uppmärksammat min blogg och frågat mig om jag vill vara med i en tävling som heter veckans blogg så nu får vi se hur det går.. Hoppas kan man ju alltid ;)
 
 
Snart blir det en uppgradering av bloggen med.. känner att jag vill ta itu med den nu och snajsa till den lite =)
 
Nu blir det fötterna på soffbordet och glutta på solsidan sen ska vi trängas alla tre hundarna och jag i sängen.. när husse är på jobbet så gör vi precis vad vi vill ;)
 
Tack till er alla som läser min föresten.. Tummen upp för er! Hoppas ni uppskattar att jag skriver utan att lägga ut bilder ibland med ;) =)
 
Kram
Linda (Miisan) 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

roligt att läsa / suss

Svar: Tack =) Kul att du läser bloggen =)
Linda

Kommentera här: