Grå och mulen dag!

Hallå bloggen =)
 
Denna helgen har det inte precis varit roligt väder ute i alla fall inte för en sån som jag som tycker om sol och dripp dropp ifrån taken. 
I lörddags så fick vi besök av mina föräldrar och deras två hundar Boss (gråhund/hällefors) och Tjabo (tax) så mycket bus blev det då. Lilla Daga tyckte det var läksigt med stora Boss till en början men efter ett tag så kaxade hon upp sig rejält och dom busade som bara den. 
Laban har fått en uppenbarelse idag med.. den lilla "odågan som matte har släpat hem kommer inte att äta upp mig" haha.. så nu törs han till och med vara i samma rum som Daga :p
 
Tyvärr så blev det inga bilder ifrån lördagens bus men idag har vi varit ute och fotat lite =) 
 
 
Hela truppen vovvar samlade.. dock inte så lätt att ta kort på de när ingen vill sammarbeta med kameran =)
 
Full fart på denna pingla som vanligt =)
 
Märks inte alls att jag har godis i handen :p
 
Att ge husse lite kärlek!
 
Älskar att vi har så nära till "skogen" och att när det blir sommar så kommer denna härliga klöver äng att dofta ljuvligt =)
 
 
Medans jag roar mig med att fota så jobbar och sliter min "stackars" sambo med att skotta upp lite ;) Bra arbetsfördelning tycker jag hehe :P
 

Kommentarer:

1 josefine:

skriven

Hej :)
Hade varit super skoj om du hade velat vara med i veckans blogg!
http://nouw.com/Livetivastrahamnen/tavling---veckans-blogg-23816664
Ha en bra söndag :)

Svar: Hej! Jag är jättegärna med i din tävling =) Har varit inne och kommenterat! Ha en bra Måndag =)
Linda

Kommentera här: